doing my best

god morgon

hinner verkligen inte med att skriva som förr, men jag gör mitt bästa.
i går så höll Henrik och Rörmokaren på hela dagen medvarmvattnet,och jag och barnen flydde fältet för det va sån röra här hemma, jag och småttingarna åkte hem till min mormor och fikade, lämnade julklapp. Emil, Rasmus och Ida stannade hemma men dom drog till pulka backen.

På schemat i dag står nog att göra mer knäck ( dom har försvunnit som jag gjorde ...) sen måste jag göra pepparkaks cheescake och frysa in till jul.

Nu har lille man vaknat, måste rusa.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Kram och ha en fin dag! =)

2009-12-22 @ 08:10:28
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0