hinner inte.....

nej jag tycker inte att jag hinner med det som jag vill och behöver göra, skulle behöva julbaka massor, jul städa klart, slå in alla paket, mm mm..
men jag räcker inte riktigt till just nu känns det som, men det e ju självklart jag låter barnen komma först, och så blir det. Jag får försöka fixa allt annat i helgen eller nått. Skulle inte va så tokigt med ett par extra händer i bland.

I dag bär det av till storvreta och hälsa på sötnosen Anneli och hennes son Liam, det blir mys det!
Önskar att vi bodde lite närmare så att man kunde umgås lite oftare.



Önskar er alla en underbar dag

Kommentarer
Postat av: cecilia

glöm inte att andas å ta hand om dig själv i allt göra. Du måste pyssla om dig själv för att orka ta hand om barnen å allt runt omkring. kram

2009-12-07 @ 09:06:14
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Inte konstigt att det är mycket för dig nu, med en nyfödd och allt...Ta hand om dig och stressa inte för mycket! Och du...ha en underbar dag i Storvreta! =)

2009-12-07 @ 13:07:33
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: e

Hej! Ett råd från en annan stormamma. "Förr i tiden" jagade jag runt innan jul som en skållad råtta - bara för att jag ville ha en "bullerbyjul" mina barn var inte intresserade av rutiga klänningar eller skjorta med slips. Nu har jag lyckliga barn som är klädda som de vill, några sorters kakor - som vi alla gillar, samt ett hem som blir nerstökat så fort det blivit städat.- Det räcker med veckostädning. Men jag tror vi har glada barn och att jag är "utsövd" hur kan man någonsin bli det med småbarn! när julafton kommer. Njut av livet och av dina barn - julklapparna fixar du med hjälp av färdiga påsar eller kartonger från affärerna. Eller sätt de stora i "arbete" med att hjälpa till att vira in de andras julklappar. kramar

2009-12-07 @ 15:34:06
Postat av: Cissi

Självklart kommer barnen först, har man inte alltid dåligt samvete för städning, disk och tvätt? Men barnen och en själv måste ju komma först.



Hoppas att du har fått en bra start på veckan. Kramar CIssi

2009-12-07 @ 16:54:06
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Tack för titten! Vad kul att du lämnade ett spår, alltid kul att hitta nya bloggar :)



Hoppas du har haft en bra dag!



Kram

2009-12-07 @ 22:28:57
URL: http://www.ingelalala.se
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Åhh vad jag känner igen mig där, man vill så mycket, men tiden och orken finns inte där.



Ja det är grymt jobbigt att hon är sjuk, speciellt nu när man fick veta att hon troligtvis har en defekt på vänster arm sen förlossningen så nu ska vi in till Neonatalen på torsdag. Jag orkar inte mer...



Men vet du, hon lyckades vända på sig själv idag :) Så Mäkta STOLT jag är :)

kram

2009-12-07 @ 22:45:27
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0