må bra betyder så mycket

suck va tröttsammt det e med negativa människor som inte kan glädjas åt andras lycka och som inte unnar andra att få må bra, men men så e det nog, svenska avundsjukan!

Det jag ska göra den 25 januari e bara för mig, för att jag ska må bra, och trivas med mig själv, jag har i stort sett aldrig unnat mig själv nått, utan det har jag lagt på barnen i stället och min underbara man, min man och mina nära vänner tycker verkligen att jag förtjänar detta och dom e jätte glada för min skull, men det vore roligt och skönt om man kunde få stödet och hjälpen av en annan viss person me som står mig nära, men det e nog bara att glömma, trist.... men jag hade behövt det ...aja det e som det e.


i dag har jag och småttingarna varit inne i stan och handlat de sista klapparna, åker nog in själv i helgen utan barn och handlar all mat, men man drar sig för det eftersom det e såååå mycket folk.

Nu e det fredags mys med min underbara familj

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Det var gott! :)

2009-12-18 @ 19:27:09
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: cecilia

jag vet ju inte vad du ska göra, men de e väll självklart att du ska kunna unna dig själv ibland - de e du värd!



kram

2009-12-19 @ 10:31:52
URL: http://cettcilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0