ohhhh vilken natt

ja ojoj säger jag bara, trött e jag i dag, lillskrutt ville upp och äta kl 04 och sen hade han svårt att somna om, och så tänkte jag att jag lägger mig med han på soffan på mitt bröst och just när jag va på väg att somna så kommer Alva traskandes kl 05.00 och ville va vaken. tillslut så somnade vi alla tre i soffan och vaknade kl 08.00 och gissa om min rygg värkte!,

blev lite stressig då med, barnen börjar skolan kl 09, men vi hann.

Nu sitter jag och väntar in Anneli och Charlotte och lilla Liam, ska bli mysigt att träffa dom i dag.


åter kommer senare.

kram

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Ja jisses vilka nätter man kan ha ibland som småbarnsförälder! =) Minns nätterna då jag vaknade med huvudet på sängbordet...tittar mig omkring och konstaterar att vi ligger sex personer i vår dubbelsäng...=)

Hoppas du får vila lite idag! Ha en underbar dag! Kramen

2009-11-27 @ 09:37:53
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0