bästa investeringen...

fick vi idag, vi vaknade av att Henrik ringde, han trodde vi va vakna, vilket vi brukar va vid 9.00, vi hade ju tänkt gått till kyrkis i dag men det blev lite för stressig så vi hoppade det.
Ska snart göra lunch till barnen och mig sen ska jag köra rasmus och Ida till ett par kompisar, sen får vi se vad vi hittar på här hemma, blir en sväng till ica och lekparken iallafall.

Vikten går neråt, det e helt underbart, nu har jag gått ner 21 kg!! Det märks så tydligt nu på kläder me, hur härligt som helst!
Ångrar inte min operation alls, det va det bästa jag kunde göra och det e helt klart värt pengarna, en riktigt bra investering i MITT LIV, nu e det "bara"  25 kg kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Herregud vad fort de gått. kommer i håg min förra granne som även hon gjorde lika dan op. Hon bara rasade ner i vikt. Så kul med dessa resultat så man nästan spricker =) så glad för din skull kram vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0