på kalas

Min kära mamma fyller år i dag! hipp hipp hurra!
Jag och småttingarna ska dit i dag och gratta henne, tänkte passa på när de andra barnen e i skolan. Ska åka in till stan först och köpa skor, och ev hämta min mormor, vi får se om jag eller syrran gör det.

Jag klev upp när Henrik åkte till jobbet i morse ( 05.45 ) mio hade tappat nappen så jag gav honom den ochså somnade han om, men jag gick och ställde mig i en varm dusch i stället för att gå och lägga mig igen, och nu sitter jag här med en kopp vaniljyoughurt och fiber flngor och snart ska jag ta mig en cappuchino.

Nästa vecka måste jag ta mig i kragen och gå ner till vårdcentralen och lämna blodproverna som jag skulle gjort för ca 2 veckor sen, kan va bra och se om jag har bra värden och får i mig bra med vitaminer och näring.

hoppas alla ni får en fin dag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0