tröttmössa

gääääääääsp va trött jag e, jag e så jäkla trött nu för tiden, vilket jag vet kan ha med viktminskningen att göra, men det e lite jobbigt.

provade mina baggy jeans i går och dom satt nääästa bra nu, så härligt, men några kilo till så sitter dom perfekt!

I dag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ska väl gå ut en sväng som vanligt och leka sen ska jag försöka vila när barnen vilar tror jag.
Rasmus blir hemma i dag, han har haft jobbigt med sin hosta i natt, så det e lika bra han får stanna hemma och bli bra.

Nu lockar frukost och kaffe
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon..:)



viktminskningen och våren gör en trött..:) vilken stl har du nu på kläder? jag är så nyfiken,hihi..



kramkram

2010-04-15 @ 08:39:09
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Anne

Morrn!

Åh jag blir nästa lite avis på din snabba viktminskning ;)

Jag vill ju oxå! Äh jag får vänta med min GI start tills jag ammat färdigt!

Är det inte snart dags för lite för och efter bilder på dig?

Hoppas att då får en härlg dag! kRAM

2010-04-15 @ 08:45:05
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0