Award

jag har fått 2 st awarder i dag =)

En från Sophie Flerbarnsmamma
och en från Paola med 9 barn

Tack underbart söta ni!!!!!



  • Som Award skall jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/ du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
  • Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/brödrar
  • Skriva 7 saker om mig/dig själv

    Jag är riktigt envis

    Jag älskar utmaningar

    Jag har vägt 120 kg

    Får tvångs tankar emellanåt, och måste städa och röja (ordning och reda)

    Älskar att shoppa =)

    Vill gärna ha fler barn!

    Har fobi mot badhusgolv


    Och nu ger jag denna award vidare till

    Linda/ mammasbusungar

    Jennie/ mammatillvidar

    Lisa / mammarussin

    Therese / sockervägenssöta

    Victoria/ victoriatobias

    Jeanette

    Veronica / himmelochhav


  • Kommentarer
    Postat av: Russin

    Tack gumman..:) Så glad jag blir, hihi.. Hmmm ,då ska jag fundera ut 7 saker om mig själv nu då..



    KRAM

    2010-08-09 @ 09:10:59
    URL: http://enburkrussin.se
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Tack rara du, nu blev jag glad! Men måste nog ta en rejäl funderare på 7 saker...



    KRAM!

    2010-08-09 @ 10:23:42
    URL: http://lurans.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback



    RSS 2.0