näringsbrist.....?

ujujuj va kallt och ruggigt det e i dag.... jag sitter här och huttrar efter att ha stått i regnet och tittat på Emils fotbolls match... men när jag kom hem så hade älsklingen eldat och nu har jag tänt massa värmeljus =).

Men usch vad jag mår illa just nu, både på morgonen och dagen och kvällen, hoppas det går över om nn vecka.
Sen har jag märkt att jag dumpar mycket lättare nu när jag e gravid, måste verkligen tänka på vad jag stoppar i mig, det går inte med fettt eller socker alls..  ok liite fett får jag i mig, men typ pizza och sånt flott går inte, samt vitt bröd e svårt, då blr det nästan så man hamnar i koma, och dumpar direkt, inte kul, så därför undviker jag sånt ännu mer nu.

Har även köpt hem vätske ersättning så jag e säker på att få i mig all vätska jag ska, nått jag måste ta tag i e att äta lite oftare, känner nästan av lite näringsbrist nämligen, lill pyret tar väl allt av mig nu.


ne nu ska jag äta tror jag ;)

I kväll blir det mys med älskling och en skräckis.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har hört att det är vanligt att det blir så när man är gravid! Men det kan det ju vara värt eftersom man får en sån fin liten gåva! Hoppas du slipper frysa snart! Jag undrar hur det kommer bli för mig som redan är värsta frysskiten :D

2010-08-29 @ 18:25:19
URL: http://www.jeli81.wordpress.com
Postat av: Anne

Usch vad jobbigt du har det! Hoppas att illamåendet vänder snart. Jag var illamående varje dag fram till förlossningen och fick äta medicin för att överhuvudtaget kunna resa mig upp om dagarna.

Ha en skön dag, KRAM

2010-08-30 @ 07:16:47
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Blivande Fru Svensson (4 dagar kvar)

Åhh du måste vara rädd om dig/er gumman. Blir orolig när jag läser att du inte mår bra :(



Tänker på dig.

Krya på dig Kramizar

2010-08-31 @ 09:31:08
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0