trots trots trots.....

ja nu va det äntligen fredag!!!! sköööönt!
Emil ska i väg med en kompis i dag och sova över i helgen, och Ida och Rasmus åker till farmor i tierp i morgon bitti och kommer hem på söndag kväll, så det blir mys med småttingarna här hemma, det kan behövas faktist, och kul för barnen att komma i väg lite och bli bortskämda av farmor =)

Rasmus e i en skit jobbig trots just nu ( 8 år)  han klarar inte av att ta ett nej, då blir han helt tokig och börjar grina och blir helt förstörd helt enkelt, det kan handla om hur små saker som helst, jätte känslig e  han nu. Och sen spelar han ut mig och Henrik, ( gör kanske alla barn i försig) jag säger nej och då går vi till pappa. Så just nu e jag nog den taskiga och pappa den snälla, men det e ju jag som går hemma med barnen så det hamnar ju på min lott att ta alla situationer =)  ( på dagarna i af )
Ja ja det kanske går över snart, nu när skolan e i gång och allt.  man får andas andas...

  för det mesta annars så e han riktigt go!!!

 Men som sagt humöret ändras rätt snabbt, hihihi

Kommentarer
Postat av: Nini

Ojoj oj vad jag känner igen det!! vad skönt då är min 8-åring också normal!! Vi har ju lite i bagaget att fundera över också så det kändes riktigt bra att läsa hur Rasmus beter sig. TACK!!!



Lina komemr sakna Ida men dom kanske behöver breaka lite ibland för att trivas ännu bättre ihop. :)

Vi hörs!

kram nini

2010-08-27 @ 09:57:58
Postat av: Annica

detsamma Ninni, såå skönt att det finns fler , hihi



ja Ida kommer nog sakna Lina me, dom e för härliga i hop alltså, så roligt, riktig vänskap e det!



kram på dig

2010-08-27 @ 10:04:38
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ibland förvandlas alla gullungar till små monster ! tack och lov så väger de bra occh mysiga stunderna alltid tyngre, och det där trotset går säkerligen över !! Kram

2010-08-27 @ 11:29:51
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: MammaFiiia

Samma humörs bekymmer har ja med min 6½ åring.

Jobbigt jobbigt, men de blir nog bättre=)

Ha en underbar helg.

Kram

2010-08-27 @ 16:34:54
URL: http://www.fiiias.wordpress.com
Postat av: maria

Så sant, dem små liven har sin tuffa faser i livet...är jobbigt när det pågår men det passerar :)



Hoppas du får en njutningsfull helg

Kramen

2010-08-27 @ 18:16:33
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0