lusse lelle lusse lelle...

 elva nätter före jul..

herru gud va snabbt tiden går när man e vuxen =)

I dag kommer svärmor och svägerskan hit, dom ska passa barnen när jag åker och jobbar och sen ska dom med på lucia firandet på skolan i kväll, känns jätte tråkigt att jag missar det, men jag har försökt byta pass, men det va omöjligt. =(
ska be Henrik filma så jag kan få se sen i stället =)

I går började jag känna av min ischias !! Brukar få problem med det när jag e gravid, men jag hade hoppats på att få slippa det denna gång, men jag ska börja ut och gå lite me så kan jag förebygga att det blir värre.

Tror även att det e dags att gå till spec mvc och lämna lite blodprover igen, har varit sååå trött på sistonde, och yr när jag reser mig, det e nog säkert bara att jag behöver ta lite extra järn.

ha en bra dag och hoppas ni får se massa söta lucior, tomtar, stjärngossar....osv..osv.. idag

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att du missar lucian, men det är ju tyvärr så då man har oregelbundna tider:(

Min man missar våra barns på torsdag också.

Hoppas du har en bra kväll på jobbet, Kram

2010-12-13 @ 16:58:50
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0