Ägg mätt.....

trött mamma i dag, Mio e lite förkyld och slemmig i halsen, så han har inte sovit så jätte bra, har fått gått upp med han några ggr och vankat, och Emil e hemma från skolan i dag, han e oxå hostig och har feber.

I går kväll till kvälls mellis så vart jag så sugen på kokt ägg, så jag kokade ägg och åt sakta men säker 2 st ägg, DET skulle jag INTE gjort kan jag säga, för mättnaden kom stax efter jag ätit upp dom, och fyy va illa jag mådde och riktigt proppmätt, det kändes typ som om jag hade ätit julbord två ggr om. Men nu vet jag det, blir bara ett halvt ägg hädanefter.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy jag tänker på när du verkligen ska äta julbord eller så , vad tråkigt att du inte kan äta så mycket :( Fast det är ju bara en gång om året , :)



Allt bra med er ?

2010-02-16 @ 09:56:00
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: attis

Hej vännen. Här är det oxå förkylt. Hoppas att barnen frisknar till fort. Ägg är ju så gott men jag kan inte äta dem. Blir utsjuk då. Ha det bäst.

Kramen

2010-02-16 @ 11:13:34
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

Hjärtat du är inte ensam om att vara trött, de känns som att jag kan stå upp och sova :(

2010-02-16 @ 11:14:55
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Inte konstigt att du blev proppmätt, våran magsäck är ju lika stor som ett ägg nu efter open. Själv klarar jag bara ett ägg, men det brukar funka bättre på en hård smörgås än bara som det är. Jag tuggar nog lite mera nogrannt när jag äter knäckemacka än bara ägget tror jag.

Med tanke på julbord så funkar det jättebra. Var på Flustret med jobbet och valde bara det jag var sugen på & när de andra var spymätta så kunde jag börja om igen... Ha det gott.

2010-02-16 @ 12:02:48
Postat av: Sandra med treungar

Låter inget kul!

Krya på er!

2010-02-16 @ 14:12:24
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0