kaos dag

jo det e bara för namnet i dag, Alva har varit gnällig och jag trött, Mio har varit jätte pigg och ville gärna va i famnen heeela tiden, sen mitt upp i allt så fick jag för mig att skiffta rum med Alva och Ida så att Ida kan få lite större, bara där va det ju bäddat för kaos, jag med mitt tålamod osv.. fick inte ut Idas säng genom dörrhålen och då fick jag panik och ville bara skrika massa fula ord, men tillslut fick jag i sär gavlarna med nått verktyg. Haaahaha jo så här efteråt kan man ju skratta åt det men det va inte roligt under tiden, jo sen när jag skulle sätta i hop den förbaskade sängen så passade inte skruvarna längre, GGGRRRRRRRRRRRrrrrr*****############!!!

Jag beslutade att sätta mig i soffan i stället, och när älsklingen kom hem så tog det väl honom typ  2 minuter att få i hop sängen




Kommentarer
Postat av: sussie

men gumman du ska ju ta det lugnt nu och vila dig till måndag, du skulle ha sagt till så kunde vi ha hjälpt dig...kram

2010-01-21 @ 01:03:05
URL: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: Helen

ojoj vilken dag.. känner igen mig.. hoppas ni har en mysig helg.. kram

2010-01-23 @ 19:38:39
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0