pinsamt...

jahapp, lördag i dag.

alva har fortfarande feber och ont i örat, vi ska hämta ut pencellinet i dag, skulle göra det igår, men pinsamt nog så när jag kom fram till tjejen i kassan där man får ut medicinet så fick jag en blackout, jag kom inte i håg hennes sista fyra siffror, pinsamt men man har ju några siffror att komma i håg, hehe.

Mio ligger och "pratar " hela tiden, han kommer på nya ljud varje dag känns det som, framsteg varje dag.

Henrik ska på bio med Ida och Rasmus i dag, Emil e kvar i stockholm hos sin kompis och jag och småttingarna stannar hemma och myser. Måste njuta ordentligt av det nu, för på måndag ommer det dröja 3-4 dagar innan jag får komma hem, men dom kommer nog upp och hälsar på, men ÄNDÅ! Har aldrig varit i från barnen så mycket, så det blir tufft.
Ne ska man ta och gå och hänga lite tvätt innan skruttan vaknar kanske.


 Febriga lilla tösan


  prat bubblan

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh , lillan . Hoppas hon blir bättre snart ..



Va kul att han gör framsteg , det är ju så mysigt ! :) Vad söt han är .



Hur brukar du göra när det tycks klia i tänder och de verka ha ont . Jag har gett Vidar lite alvedon , men det kanske inte är så bra (paniiiik) Jag gav han det igår också och det tycktes bli bättre , men sen har jag läst att många inte gör det :S

Och dessutom ser jag ingen tand , men det verkar som att det är det . Jag är ju liksom nybörjare på detta ! :O

2010-01-23 @ 15:00:16
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0