ångest!!

städar och fixar dag, Henrik har åkt till sin bror och hjälper han med nån ställning, han tog me sig Alva. Grabbarna e hos kompisar och Mio sover middag.
Så jag har passat på att städa massa nu, har dammsugning och skurning kvar nu, men det får vänta till Mio vaknar.
Regnet det öser ner så det blir en inne dag.

I morgon funderar jag på att åka med de stora barnen till fyrishov och bada lite, barnen har tjatat länge om det nu så det e lika bra att ta tag i det nu =)

Har lite ngest faktiskt, Henrik börjar jobba på måndag, VART  tog semestern vägen??? fyra veckor har bara svischat förbi..
sen på tisdag ska jag börja skola in Alva på dagis, spännande och se hur det går, men det blir nog kanon =)


ne nu väntar tvätten på mig, kul va?


trollungen som ska börja dagis!




Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår verkligen hur du menar, Min gubbe börjar åxå jobba på måndag å då har vi haft hela 4 veckor tillsammans å var har dom tagit vägen ???? De är helt sjukt, hela 4 veckor som bara flyger i väg och när dom är över så ser man tillbaka å undrar vad gjorde vi på semestern ??? jo de å de å de men hur fort kan tiden gå igentligen ???? Trist när de går så fort den underbara tiden som man verkligen vill spendera till fullo med familjen.

Postat av: Fröken M

vilket litet charmttroll ! Här känns det som om vår semester tillsammans har regnat bort, en vecka kvar då vi kan hoppas på lite sol och utomhus aktiviteter, annars får man väl fortsättaa längta tills turkiet resan i september !

2010-07-29 @ 16:34:15
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj vad fort tiden går ja . Vilken söt liten tjejja :) Dags för dagis minsann .



Ja de där vardagssysslorna behövs ju göras också :/ Fast det är skönt och ha de gjorda :) När man är klar är det bar aatt börja om :) haha ..



kramar

2010-07-29 @ 18:57:19
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Blivande Fru Svensson (36 dagar kvar)

Jag har också en otrolig ångest, men över helt andra saker :(

2010-07-30 @ 19:04:37
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0