hot hot

jag i natt var det riktigt varmt verkligen!!

I går fick jag äntligen komma till tandläkaren i allafall, skönt att  slippa smärtan nu!!
Men jag tror jag håller på att bli sjuk nu, hängig och ont i halsen, men har tagit en ipren nu så får vi se om det försvinner.

I går möblerade vi om lite härhemma, grabbarna ville börja dela rum, så då fick dom ta Idas rum som e lite större och Ida fick ta det rummet Alva hade, sen fick Alva ett eget rum och hon sov där i natt för första gången, hon kom över nån gång i natt och stod vid min sida och viskade, -Mamma, nelling (välling)  sen hoppade hon upp mellan oss och somnade om efter vällingen!

Så nu för tillfället har vi ett rum ÖVER!!
Får va som ett gäst rum så länge.

Vi tog även bort ena sidan av spjälsängen, så att hon nu kan kliva ioch ur själv.

 

Lillskruttan är så glad och stolt över sitt nya EGNA  rum!


I dag ska vi ta oss in till stan en sväng, måste köpa myrdosor och lite annat, sen ska vi förbi toys r us en sväng me.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ett rum över? Bara att skaffa en liten en igen då, hi, hi!



Krya på dig!

Kram Veronica

2010-07-13 @ 10:06:35
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0