snaaaaaart så...

klev upp med tuppen i dag, as trött fortfarande, men det va bara att kliva upp med lille man :)

I går va en tuff dag, Alva va så gnällig och tjurig, och jag va as trött så det va ingen bra kombination, antagligen va det värmen som spökade, det blir ju extra jobbigt då.
Får hoppas att denna dag blir lite bättre, för både Alva och mig!

Snaaaart e det semester för Henrik!!! ska bli sååå underbart att umgås och bara njuta hela familjen i fyra veckor.
Vi har ju lite att fixa med här hemma under semestern, lekstugan ska målas och fixas till, och lekställningen som Henrik byggt ska målas och göras klart, och sen grinden på baksidan till staketet me, men det fixar vi,
ne nu ska jag sätta barnen i arbete =), dom ska baka negerbollar!  hoppas det blir några kvar till i morgon bara, hihi!







Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Ja det är verkligen svårt och jag undrar om kransen håller sig kvar på Roxie. Åhh jag blir tokig...

2010-07-01 @ 09:02:21
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0