planer för höst

godagens!
håller på att baka förfullt nu tills på fredag, Mio e hos Sussie och Alva sover, de andra e ute och leker med kompisar.

Har lite små planer på att börja jobba lite i höst, men bara kvällar och kanske varannan helg, så slipper vi sätta in Mio på dagis, jag pratade med chefen nyss och det lät inte som om det va nå problem men ska till jobbet nått näst vecka och gå igenom lite så för vi se vad vi kommer fram till =) känns kul i allafall, det va ju ett tag sen jag jobbade nu, har gått hemma sen i mitten av graviditeten med  Alva, så det ska bli kul att komma ut lite.

Ne nu ska jag fortsätta mitt bakande!


jo förresten e det nån som vill köpa en Brio syskonvagn i jätte fint skick?
hör av er i sånt fall ;)   ( kan skickas via bussgods eller liknande )




Detaljerad Information
Sittdel
Rymligt och bekvämt för båda barnen. Sits, armstöd, fotskydd och handtagsbåge är alla klädda i slitstark textil. Separat inställbara fot- och ryggstöd. En mjuklift kan köpas till för det yngsta barnet.

Sufflett
Rejäl sufflett skyddar mot sol, regn, vind och ljud. Spännare på båda sidorna håller allt på plats när det blåser. Har två tittluckor och en ventilationslucka med insektsnät.

Förvaring
Rymlig varukorg i textil.

360°-reflexer
Reflexer gör vagnen synlig från alla håll när det är mörkt.

Handtag
Vändbart handtag gör det lätt att variera barnens färdriktning.

Chassi
Aluminiumkonstruktionen gör vagnens vikt låg. Höj- och sänkbart handtag. De inkluderade 30 cm ekerhjulen är lättkörda. Silvergrå lack.

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Skönt att komma tillbaka till jobb lite=) Och de e ju bra sålänge man slipper sätta barnen på dagis.

Ha en underbar kväll=)

2010-06-30 @ 19:28:12
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Amanda

Kanonfin vagn! Vi letar en lite smidigare sulky till Ludwig nu. Hans Emmaljunga har verkligen varit kanon men den känns lite smått klumpig nu när man inte längre behöver ha med sig fullt lika mycket. Skulle vara lyxigt att kunna välja om man vill ha större eller mindre förvaring för dagen. :)



Låter underbart skönt att få komma iväg på jobb lite. Jag längtar tills jag kan få börja min "normala" vardag jag med. Hade ju inte planerat att vara hemma så länge med Ludwig som jag varit. Men jag njuter såklart nu när det ändå är så mycket bättre och man ändå kan ut och se lite med. Inte bara vara hemma.

Hoppas ni har det gott i solen!

Kram

2010-06-30 @ 19:32:48
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Ja hon har utvecklats mycket nu på dom sista två månaderna. Jag hinner inte med längre...



Åhh jag hade gärna köpt den om jag hade vetat om jag kan få barn igen eller inte.

Kram

2010-06-30 @ 21:32:37
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack fina du ! :)

2010-07-01 @ 07:08:56
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0