en frusen eftermiddag

kaloppsen står på spisen och arbetar sig själv, och jag håller på att frysa i hjäl, måste ut och hämta ved och elda lite tror jag, Ida och Rasmus e på kyrkis och Emil håller på och busar med Alva nu, Mio sover. Va i väg till ica och hämtade ut ett paket som kommit, det va från lindex, massa kläder till barnen så klart ;)
Efter det så gick vi en prommenad, men fy va kallt det va, burrr.

Syster yster kommer hit snart och ska käka hos oss, sen ska hon och jag göra slingor på varanndra.

Håller på att kika runt på massa olika vagnar, vi har j en syskonvagn men skulle va bra med en enkel vagn oxå till Mio, Alva vill nästan bara gå nu förtiden, men det e ju en hel djungel med vagnar så det e ju inte lätt, och beslutsångesten e stooor, jag ska in till barnens hus nån dag och klämma och provköra lite.
Ne nu e det dags att hämta ved.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag glömde bort att säga det igår, men jag tänkte tipsa om att du skulle göra ljusa slingor! Jag började med det i somras och senare färgade jag hela mitt hår ljusare så småningom. Hoppast det blir bra! Hälsa lillasyster!



Kraaaam från storasyrran!



2010-03-18 @ 18:50:22
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Sophie

Jag velade mellan: Bugaboo, Crescent Diva, Teutonia Cosmo och efter allt tjat från mig till olika butiker haha så blev det en Cosmo och jag kan lova dig ärligt att jag blev KÄR i vagnen när jag fick hem den. Och då har jag haft många vagnar. Johan som är trött på vagnar kan tom erkänna att han tcker om den. Åk till barnens hus/baby proffsen och testa. Kram

2010-03-18 @ 22:21:41
URL: http://www.flerbarnsmamma.se
Postat av: Bella

Hej vill varna för personalen på barnens hus i Uppsala tycker inte dom är speciellt service inriktade man får inte mycket hjälp där. Lycka till

2010-03-19 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0