förälskad

oj va jag har legat på latsidan när det gäller bloggen, men jag har haft lite blogg torka tror jag, sen har vi haft magsjukan här hemma me så tiden har inte riktigt funnits till, nu e alla friska i allafall så barnen ska få gå i skolan i morgon, dom har varit hemma sina 48 timmar nu så det ska väl inte va nå fara nu tycker jag.

I kväll åkte jag in till barnens hus alldeles själv, jag kännde att jag behövde lite egen tid oxå så Henrik sa åt mig att åka i väg till stan en sväng, och då blev det en sväng till barnens hus, Mio fick pressent kort där i dop pressent så jag passade på att handla lite leksaker till honom, sen passade jag på att provköra lite vagnar me, och jag blev totalförälskad i teutunia cosmo, VILL HA!!

snart e det lördag och då e det fest, ska bli jätte kul, och mysigt att få vara helt barnfria, det händer inte ofta kan jag bara säga så vi kommer njuuuuta.

nej nu tror jag det blir sängen, kudden ropar mitt namn....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysigt med egentid , :) Kul att ni ska på fest i helgen . Synd bara att det inte var min fest! :(

2010-03-25 @ 08:13:36
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: cecilia

va skönt att ni blivit friska!

2010-03-25 @ 08:22:27
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det ska man verkligen vara .



ja jag ska ha fest fyller på söndag och ska ha fest på lördag . :) hihi ..

2010-03-25 @ 11:37:45
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

jag vill också ha den vagnen, den är rena drömmen :D

2010-03-25 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0