härligt underbar helg

ja den här helgen har varit väldans mysig och lyckade, i går så va vi barnfria, Rasmus ida och Emil va i tierp hos Henriks brorsa, och Mio & Alva va hos mamma och syrran, så på kvällen så va vi på If festen här i byn, det va middag och dans och underhållning, super roligt var det och många trevliga människor, så allt va jätte lyckat, mär festen va slut så följde vi med Sussie och Morgan hem på en "stänkare", sen gick vi nog hem runt halv3 tror jag, och i morse sov vi ut riktigt länge, vi klev ur sängen vid 12.30!!

Nu e barnen hemma igen, det e mysigt att få va barnfri i bland men det e underbart att få ha dom hemma igen.

I morgon ska jag till min kusin som fått barn så då ska det nosas på nyfött

Ne nu ska jag krypa ner brevid den underbara, snygga mannen min, natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Vad härligt med barnledighet, men visst saknar man dom lika snabbt som man har lämnat dom...



Ja mina fötter är döende speciellt efter två timmars promenad nu på morgonen.

Roxies vill inte bryta ut men jisses vad hon tuggar på allt... Får byta dreggelscarfs flera gånger om dagen och likaså med tröjan.

Pöss & Kram

2010-03-29 @ 10:54:10
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0