I väntans tider....


Helgen har varit mysig och trevlig, i går va Henrik och Morgan med barnen till fyrishov och det va super lyckat, sen påm kvällen bjöd vi över fam. Karlsson på middag.



Ja jag går lite i väntans tider här, hihi jag väntar på att syster ska få igång värkarna, ska bli så mysigt att få va med på även denna gosses förlossning, så fort min mobil ringer så tror jag att det e syrran som ringer.

Jag har börjat jaga regnkläder till Rasmus och Ida, blasket kommer ju snart så det e lika bra att va förberedd, jag vill ha Didriksons boardmansett, det e JÄTTE bra, men dettar slut överallt hela tiden, men nu har jag lyckats få tag på ett till Rasmus i allafall, så nu ska jag leta runt i butikerna i uppsala efter ett till Ida me.



nu e det dags för kvällsfika och sen läggning av barn.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhh så mysgt att få vara med på någon annans förlossning, det underbaraste som finns... Hoppas innerligt att jag ska få uppleva en förlossning till ler Kram

2010-03-21 @ 19:36:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



åhh ska du var med på förlossningen? vad mysigt och vilken upplevelse.. trots man har fött barn själv så måste det var kul och en upplevelse och stå berdvid och vara "klar" i huvudet, hihi..



hoppas ni mår fint allihopa.. kramrkam och lycka till till syster din..

2010-03-21 @ 21:55:33
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



åhh ska du var med på förlossningen? vad mysigt och vilken upplevelse.. trots man har fött barn själv så måste det var kul och en upplevelse och stå berdvid och vara "klar" i huvudet, hihi..



hoppas ni mår fint allihopa.. kramrkam och lycka till till syster din..

2010-03-21 @ 21:55:59
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Jennie

Tack gumman , du är också bäst ! :) Du är en fin mamma !



Usch jag har varit dålig på kommentarer men ska bättra mig jag lovar . NU ska jag skrypa ner i sängen iaf , :) trött som en tok !



Kramar , och hejjar på syrran din att bebisen vill komma ut snart ! :)

2010-03-21 @ 23:11:18
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0