handling på schemat

gu va trött jag e, lill prinsen gåller på att få tänder tror jag, så han sover inte riktigt som han brukar. Gick och la mig 20.00 i går så det va ju skönt i allafall.

I dag bär det av in till uppsala och handla till smörgåstårtorna jag ska göra till på lördag när Mio ska döpas. Alva ska va hos Sussie när jag och Mio gör stan, ska träffa mamma oxå så det blir nog en fika me =)
Om en timme så ringer en utav kirurgerna som opererade mig, vi ska ha ett uppföljnings samtal.

ne nu tjatar lill skruttan om att gå till Sussie, så vi får ta och göra i ordning oss nu.
hoppas ni får en fin dag

Kommentarer
Postat av: Anne

Oj du har många järn i elden! Hur orkar du och hur hinner du? Har du några bra tips?

Ha en fin dag! Kram

2010-03-11 @ 11:00:24
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



oj så du ligger i..:) hur går det med dina minus nu då? hoppas ni får ett fint dop , men det tror jag nog.. :)



KRAM

2010-03-12 @ 13:36:14
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0