Fiffi först

hurtig morgon har det varit i dag, jag har hunnit me mycket, tvätta, plocka, badda allas sängar, vikt tvätt, fått i väg barnen till skolan, bada Alva, och snart e det dags för en sväng med dammsugaren.

I går vart det stan för stor handling av mat, hittade även en klänning och ett par örhängen till mig själv, funderare på att ha den på mig den 27 e när vi ska på partaj.

här om dagen fick Alva en gung grej av familjen Karlsson, hon tyckte att den va lite läskig först men Fiffi fick testa först så gick det bättre


 lite hjälp av brorsan så känndes det tryggt

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Åhh tack hjärtat :)



Gud vad söta dina barn är.

2010-03-18 @ 09:30:50
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: sussie

vad duktig du är som hunnit allt, själv har jag nyss vaknat. Ja hon ser lite försiktig ut men tur att hon har en bror som hjälper henne...kram

2010-03-18 @ 10:51:52
URL: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Ja det e mega skönt, speciellt när man får kämpa för att dom ska äta..



Jag har en cresent classic och jag är helnöjd med den. Lätt att köra, lätt att lyfta in i bilen osv.

Dock så är den inte så stor i liggdelen men dom ligger ju inte speciellt länge, Roxie vill sitta upp redan så det får hon göra i perioder.

Vår vagn har dessutom överlevt en touch av en bil så säker är den.



Hoppas att jag va till någon hjälp.

Kram

2010-03-18 @ 12:15:30
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0