sova får man göra när man blir pensionär

hihihi jo så e det nog..
I natt blev det inte mycket till sömn, Mio fick hög feber efter sprutan och han hade som feber kramper, jätte läskigt var det, så jag satt i soffan med honom halva natten, sen när väl Mio kommit till ro och sommnat så kommer Emil upp och går i sömnen ( två ggr ), och när han kommit i säng igen så vaknar Alva och säger -nälling (välling) hon som inte har ätit välling på natten på länge  nu,

klart att allt ska ske på en gång, hihi, vi får hoppas på att nästa natt blir lugn som det brukar va.



Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Håller med dig.

Va vaken i 2 dygn tills igår kväll vid 23 då deckade jag med stort D och jag skulle fortfarande kunna sova...



Tack Hjärtat, dock går jag inte ner i kilo men jag går ner i omkrets. Muskler väger ju faktiskt lika mycket som fett sägs dte, jag vet inget...

Men jag är så stolt att det går på rätt håll.

Ska sätta in en före och efter bild senare i bröllopsbloggen.

KRAMAR

2010-05-20 @ 08:12:27
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

oj , ett litet kaos mer eller mindre då där alla ungarna varvar varandra , läskigt att han fick feberkramper :O usch !



baskern har jag köpt på HM :) visst är den toksöt :)



Ja han är med sin pappa då , :) Det går utmärkt ! pustar ut



Kramar i massor

2010-05-20 @ 12:43:45
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, låter som du haft fullt upp i natt, hoppas det bara var en tillfällighet och att alla sover gott i natt, Kram

2010-05-20 @ 15:55:43
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0