stan

Har varit inne i stan i dag, träffade mamma och syrran, söta mamma bjöd på lunch och fika.
Blev lite shopping, kläder till barnen, skulle behövt lite till mig själv oxå men Alva tyckte inte att det va så kul att soppa så det blev en snabbvisit på gränby, men åhh va mycket fint jag så, många fina sommar klänningar, och det e så roligt nu när man KAN ha snygga och mycket mindre kläder, jag får ta en dag för mig själv sen och kolla runt tror jag =)

Emil va med in till stan me, han va hemma från skolan i dag, för han hade lite huvudvärk i morse, men det gick över nu på dagen så i morgon får han gå igen.

Va även in på toys r us och köpte bakugan åt grabbarna, gissa om jag va poppis när jag kom hem ;)


ne nu ska jag ta och börja med maten, lägger upp lite bilder senare i kväll på några av plaggen som inhandlades.

ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0