bjuder på lite suddigt

Jaha nu har denna helg gått me, helgerna går för fort tycker jag.
Vad har hänt då, ja inte mycket, vi har tagit det lugnt här hemma, jag har väl legat mycket i soffan med huvudvärk, e ganska less på det nu!! Ska till spec mödravården på onsdag så vi får se vad vi kommer fram till där, hoppas på nått mirakel piller eller nåt ""
Är nu i vecka 13, tycker tiden går otroligt fort ändå, och magen växer på nu =)

kan bjussa på lite suddiga mobil bilder






och här ett kärt halsband jag fått ärva av min mormor


Kommentarer
Postat av: Fru Svensson

Fin du är!



Jag håller på att bli tokig och jag är inte den som håller tyst i heller...

Sen så har hans mormor gjort skillnad på mina barn nu och det acepterar jag aldrig.

Är så besviken, men Baloo pratade med sina föräldrar, men längre kom det väl inte...



Suck, så drygt detta är...

2010-10-04 @ 09:17:13
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0