letar

go morron

nu har barnen gått till skolan, Alva får vara hemma från dagis i dag, hon e tok förkyld.
Mio mår nog liite bättre i dag i allafall, han sov bättre i natt me, så pencillinet har nog börjat verka.

Jag sitter här och kikar runt lite på nätet efter en vinterjacka till mig själv, jag e ute efter en röd parkas typ, ännu har jag inte hittat nån som jag fallit för.
Nån som har nått tips på butik ellr nätbutik som säljer vinter jackor (har kollat hm, halens, ellos och dom vanliga )

Nu ska jag ta och göra lite hasselnöts kaffe, får se om det går i, jag har knappt druckit kaffe under graviditeten, mår illa av tanken av kaffe, men jag saknar det ändå liksom ;)   jaja jag ska testa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Å e du också ute på vinterjacksjakt, det är inte lätt alltså, vet inte hur många jag provat utan att hitta någon:( är sugen på en didrikson men ja, passar den upptill är den för liten nertill eller tvärt om:( Så tyvärr har jag inga tips.

Lycka till!

2010-10-05 @ 21:53:49
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0