bakslag

urk vad jag har mått dåligt, e inte hundra än, men det går åt rätt håll i allafall, fast det vart ett rejält bakslag i morse när jag vaknade med migrän...igen.

men i dag har jag ätit bra, jag har försökt äta varannan timme, och fått i mig 1, 5 l vatten så nu mår jag rätt ok faktist, jag har sån fruktansvärt tur som är gift med denna underbara man, han e bäst, gu va han har pysslat om mig och tagithand om allt här i hemmet. LOVE U!!!

I mogon ska Ida ha kalas här hemma för några vänner, och Emil har fotboll i morgon me, men det e hemma match som tur e.

Ne nu ropar sängen väldigt högt på mig...

Kommentarer
Postat av: marina

fy vad jobbigt, hoppas det blir bättre=(

2010-09-05 @ 09:03:09
URL: http://mammassessor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0