bortskämda

I dag har vi haft en stor städar dag här hemma, barnen har lekt med kompisar hela dagen och jag och Henrik har kunnat röjja av ordentligt här, riktigt skönt att få sånt gjort, ar rensat massor fått i hop några säckar med släng grejor, har även rensat min  garderob, och det blev väldans tomt där, allt va stort =)
så nu måste jag ju shoppa lite nytt ;)

I kväll blev vi bjudna på middag hos familjen Karlsson, mmm det va mummans gott och trevligt, super tack för det, det kändes riktigt skönt att få sätta sig vid ett dukat bord, när man har hållt på och städat hela dagen, skönt att bli lite bortskämd i bland!

Vi fick även födelsedags pressenter i efterskott, henrik fick jätte fina vin glas och jag fick en fin bröd låda.


Ja och nu har denna dag gått me, och nu e det bara sängen som väntar, kudden längtar efter mig.

vill bara visa in lillasysters lilla prins som kom till världen i går, och så vill jag passa på att gratta henne idag på hennes födelsedag, LOVE YOU

här e Victorias och Tobias söta TIM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0