wow internett tillbaka

ja i dag har internet legat nere här i byn hela dagen..

Jaha vad har hänt då, inte mycket, men i går kom svärföräldrarna hit och stannar till lördag, mysigt.
I dag va jag och Lisbeth till thuns och tänkte shoppa lite, men dom hade inte mycket just nu tyckte jag, jag e ute efter en fleace overall till Mio men det hade dom inte. Men det blev lite strumpor vantar, en bh till mig och en klänning till Alva i allafall, men i morgon ska jag  mannen och minstingarna åka in till stan, så då kanske det blir lite mer fynd =)  ska ev ta och gå och klippa mig me.

men nu blir det en natts sömn.... ZZzzzzZZzz

Kommentarer
Postat av: Camilla

hej hej

kul att du skrev..

måste ju in o säga grattis till kommande bebis..

såg att vi är ju nästa lika gamla oxå..kul..

jag som är lite äldre bara haha..



vi väntar oxå tillökning nr 8.:-D

ska skriva om det i bloggen så fort jag kommer på vad jag ska skriva haha..

den kommer i mars..fniss



ha en jättebra dag

mvh camilla

2010-09-24 @ 08:39:31
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Jag hatar när internet försvinner, man får damp asså :D

2010-09-24 @ 08:53:45
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: lovisa

hatar då internet krucxar!

2010-09-24 @ 08:56:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej,

Tack för din kommentar. :)

Då har vi ganska exakt en månad mellan BF :)(15:e mars). Det blir ju rätt så tätt mellan mina två sista, 15 mån. Såg att du kollat syskonvagn. Jag behöver en stadsvagn då vi bor i storstad och jag åker massa bil. Funderar på iCandy, vet du något om den? Kan köpa dem billigt på e-bay i England, det tar oss bara två timmar dit med tåg.

Mår du bra eller mår du du illa, trött osv? Jag är super super trött, måste be min läkare kolla blodet för jag har aldrig varit så här trött innan under grav. Brukar ni ta reda på könet? Massor av frågor ;).



Trevlig helg

kram Camilla

2010-09-24 @ 18:00:49
URL: http://familjenellison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0