lååångfredag

Just nu håller familjen på att göra sig fina, vi ska ut och äta med  mamma och pappa, samt mina syskon och deras familjer, mamma har fyllt 60 här i onsdags så nu ville dom bjuda på middag, och vi ska passa på att fira henne, vi har en jätte bra present hon ska få av oss alla=)

Igår gick barnen påskkärring, dom va så fina så och fick i hop hur mycket godis som helst.
Senare på kvällen fick vi besök av goa vänner.

I dag på morgonen har jag hunnit med att slänga i lite mer färg i håret, lite ljusare och så fick jag bort utväxten me;)









Kommentarer
Postat av: Jennie

självklart fixar jag det stumpan ! Allt bra med er o lillen? :)

2011-04-22 @ 20:01:37
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Söta barn och söt mamma!



Kraaam!

2011-04-22 @ 20:06:41
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: TrollMorsan

Så fina ni är allihopa!!!

Glad Påsk till er!



Kram en 8-barns mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0