Go morron

Vilken dålig uppfinning trötthet e!! Kan man inte få vara pigg hela tiden! Jag ska nog pröva äta järn tabletter igen så kanske det blir skillnad. I går hade jag min underbara store syrra här, med sina barn, jätte mysigt att träffas, och tack för pratstunden syrran! Det e väldigt skönt att va mellan syster i familjen, man har den större syrran att be om råd och få tips i från och till lillsyrran kan man få ge tips och råd till, i försig så kan jag få tips från henne me men ni förstår grejen;) Jaha i dag då? Idag måste jag försöka hinna med städ och tvätt, sen imorgon börjar allvaret igen, barnen börjar skolan och småttingarna ska skolas in på förskolan, kommer bli bra för Alva och Mio att få komma iväg till dagis och leka massor,men det kommer bli tomt och konstigt här hemma med bara Casper hemma på dagarna. Men oh va jag kommer hinna mycket ;) Nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe en stund i soffan innan det e dags att väcka barnen!

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att få prata av sig lite ibland. Blir jättekonstigt när barnen börjar skolan. Min minsta börjar 1 an så det blir längre dagar för henne och ett nytt liv för mig :)

Ha en skön dag .

Kram

2011-08-16 @ 07:20:13
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: en6barnsmamma

Jag äter både vitaminer för kvinna, och järntillskott, och aningen piggare kanske. Men väl värt att prova ;))

2011-08-16 @ 08:47:50
URL: http://en6barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Mira

Hej hej,



Har du inte fått något mail ikväll gällande kryssningen så hojta till på min mail! =)



[email protected]



Hemlis ;)



Snart ses vi!!!! =)

2011-08-16 @ 17:55:35
URL: http://mira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0