Någon som har lite ork över?

Go morron! Eller go vet jag inte om den känns;) jag e fortfarande hyper trött, helt slut i hela kroppen och knoppen:( Skulle bara vilja sova en hel dag typ, men det ordnar nog till sig det med... I går va jag och barnen till öregeund och grattade min store syster som fyllde år, som vanligt när vi träffas så blir det måååånga barn, hon har ju 5 och jag 6, men dom har så skoj i hop så det går bara fint:) I dag blir det en lugn hemma dag , ska försöka städa lite och tvätta, får se senare vad det blir för väder, om vi kan gå ut på en prommenad kanske, och när älskling kommer hem så kanske jag pyser in till stan och tränar, men det beror på orken! Ne jag får ta och hinka kaffe i dag, så kanske det dyker upp nån ork;) Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

OOhh jag kan skicka lite ork..ler..



Nä..kaffe är en bra uppfinning när det gäller sånna dagar..

Dom har man gott om..hehe



Ha en bra kväll o hoppas du får sova inatt



mvh Camilla

2011-08-11 @ 22:32:42
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Hoppas du hittade orken eller den hittade dig och att du haft en toppendag.



Kramar

2011-08-11 @ 22:37:57
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0