Zzzz

ojojoj vad trött jag e nu för tiden:(  känns som man knappt klarar av dagarna längre, helt slut... sover rätt dåligt på nätterna me.
Ska nog ta och höra av mig till min läkare så får dom kolla mina värden, kan ju hända att det e brist på nått, gissar själv på järn eller B 12, men vi får se.

I dag när Alva och Mio va på dagis så passade jag på att göra pajer till min 30 års fest, jätte bra eftersom man bara kan frysa in dom, så det e bara att börja ladda upp;)

Imorgon ska jag ta mig i kragen och åka till uppsala en sväng, hoppas jag e liiite piggare då bara.

hehe Mio va så gullig i morse när han åt frukost, han hade hittat Alvas diadem och satt på sig, han va jätte stolt och tyckte han va jätte fin.

gullunge





Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken sötnos! Hoppas ni får en fin helg gumman. Kram

2011-09-01 @ 19:59:32
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0