Välkomen fredag

MMM härligt med helg igen, och denna helg e jag ledig, jobbar i dag bara, sitter på jobbet nu och har rast, men slutar 16.00.

Älskling e hemma och är sjuk, troligtvis samma som jag hade=(

Så imorse fick jag köra barnen till dagis kl 06.15 men det gick bra faktiskt, men jag vet ju vilka två små troll som kommer va jätte trötta i kväll, så vi får nog ta tidigt fredagsmys <3

Måste ut till thuns i kväll me, köpa tomte dräckter till Alva och Mio, det e julfest med dagis i morgon.

Ne nu lär jag ta och gå och jobba=)
se u

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med en ledig helg, tråkigt att "gubben din" e sjuk bara.

Trevlig helg, Kramar

2011-12-02 @ 21:09:39
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0