Förberedelser

Hejsan hej på er alla fina läsare!

Den här dagen har börjat bra, så det blir nog bättre än i går ;)
Håller på med tvätt och ska snart bädda rent me, sen kanske vi tar och bakar nått skoj, senare e det jobbdags för mig.

Måste verkligen börja kika igenom vad vi har till bebisen och vad som saknas, måste i allafall hitta en syskon vagn.
Jag har hittat en vagga som jag sååå gärna skulle vilja ha, den e så fin, jag ska höra med älsklingen vad han tycker.





Tror han kommer gilla den lika mycket som jag gör =)



Jag är med i en tävling hos Himmel och Hav

Kika in där ni me vettja, riktigt fina priser att välja på!


Kommentarer
Postat av: "Bettan"

Åhh den va fin......kollade på ngt liknande när jag skulle få Ville -05 en sån man hängde i taket eller på ställning !!! Men han hamnade i min säng i stället....mysigt snosa bebis !!!!Man vaknade på nätterna och bara luktade......

2011-02-03 @ 19:08:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0