Fredagsmys

Härligt med fredag, vi va till kyrkis i morse, vi åkte hem vid ca 12 tror jag, och när vi kom hem så va Henrik redan hemma =)  lovely att få en längre helg med älskling <3

I kväll ska Henrik göra räkcocktail, mmm det ska bli gott, och barnen ska få sitt fredags mys, chips och dipp, och självklart blir det att glutta på lets dance!

I går var det dags för Rasmus att ta bort gipset, sköööönt för han, men han är fortfarande lite försiktig med armen, det känns väl obehagligt utan ;)

När han va klar där så tog vi en tripp på gränby och passade på att utnyttja hans "mamma" dag, Ida har ju haft sin redan, så nu passade det ju bra med Rasmus, vi träffade mormor och moster och fikade sen fick Rasmus köpa lite smått och gott på BR, mysigt att kunna skämma bort dom så där en och en i bland och dom uppskattar det så mycket me.

I morgon ska vi in till stan allihopa och handla mat och kolla lite på bebis grejjer, samt så behöver Mio nya kläder. Sen tänkte jag att dom får släppa av mig och Emil nån stans så han och jag kan ta våran dag. Vi får se vad lördagen bjuder på;)


Kommentarer
Postat av: "Bettan"

Visst är det kul med Mamma dagar..mysigt.....Ha en bra Helg/ Bettan

2011-02-18 @ 18:42:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1
Postat av: Anna

Trevlig fredag till er!



Kram från en 8-barns mamma

Postat av: Petra

Hej Gumman såg ditt inlägg på FB har haft magsjuka hela veckan & igår jobbade jag på dagis. Vet du om det är något nästa vecka? Annars får vi väl bara ta en fika det är NICE de me <3 Nej nu ska jag försöka sova lite sov bara 2 timmar natten till fredag & ska jobba på Björkgården inatt Kram på er alla

2011-02-19 @ 00:35:58
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/
Postat av: Frugan

All kärlek till dig vännen <3

2011-02-19 @ 11:33:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, 4 barnsmamma

Mysigt med en mammadag för barnen, sånt uppskattar våra barn något enormt. Tyvärr blir det ju inte jätteofta det finns möjlighet till det men det är ju så mysigt när det väl blir av.

Kramar

2011-02-19 @ 23:04:19
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0