Nere...

Känner mig inte som jag ska och brukar, känner mig lite nere på nått vis, e så trött me, och har väldigt mycket sammandragningar nu me och många av dom gör ont.
Känner mig oxå som en stor flodhäst nu, har bara gått upp ca 5 kg, men det känns jätte jobbigt att gå upp när man presis hade gått ner massor, jag vet att jag måste gå upp i vikt när man e gravid, men åhh jag saknar min kropp nu, jag vill kunna njuta av mitt nya jag som blev efter operationen, jaja det e" bara" 10 veckor kvar;)
Ne jag e nog bara i nån svacka just nu, hormoner som spökar i massvis.
Jag ÄLSKAR  ju att va gravid annars.

Ska till barnmorskan i morgon så jag ska prata lite med henne om detta och även ta tag i förlossnings förberedelserna, dom sista gångerna så har jag haft så jobbiga förvärkar i en vecka innan förlossningen, så jag har varit alldeles slut när jag väl skulle till att föda, så jag ska försöka få i genom en i gångsättning, om det nu inte blir kejsarsnitt då, men vi får se om moderkakan flyttar på sig.


V 30 !






Kommentarer
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Man HAR mycket funderingar tycker jag under den sista tiden av graviditeten.....



Hoppas att du iaf får möjligheten att slappna av lite och att du får en skön eftermiddag..

Kramar<3

2011-02-07 @ 13:21:28
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Trollmorsan

Känner igen det där med att vara nere. Trots att man älskar att vara gravid och trots att man är överlycklig över att det är en liten där inne så kan man faktiskt känna sig nere och det är tillåtet! Håll humöret uppe. Och det är ingen dum idé att prata med Bm, om man känner att man kan det är det guld!



Kram kram

2011-02-07 @ 13:25:14
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0