lördagsmys


I dag hade vi bestämt att Henrik och de stora barnen skulle gå på bio och gå ut och äta, dom såg Gullivers resor i 3 D, Emil tog med sig sin tjej me=)

När jag hade släppt av dom i stan så fortsatte jag och småttingarna till gränby och träffade syrran där, men det va så mycket folk så det va inte så kul, jag fick lite saker uträttat i allafall, Rasmus behövde ett par jeans så det hittade jag på lindex till honom, skit snygga! och Emil fick sin underklädes låda uppdaterad;)

Alva hittade en hello kitty keps och vattenflaska som hon vart sååå kär i så det fick hon.
Köpte även en MAM anti colic nappflaska till bebisen, man vet aldrig hur amningen funkar så det känns tryggt att ha en hemma!

Sen köpte jag en syskonvagn me i dag, av en bekant, det blev en carena double swing, den verkar helt ok. Skönt att ha det mesta fixat till bebis nu.


Ne nu e gubben och barnen på väg hem med bussen, och jag ska nu sätta mig och kika på melodifestivalen =)

Trevlig kväll på er 


Kommentarer
Postat av: TrollMorsan

Trevlig kväll till er med!



Kram en 8-barns mamma

2011-02-26 @ 21:05:26
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Nettan

Ja det var inte skoj på Gränby, var där en sväng jag också. Kul att ni hittade lite saker! Kram

2011-02-27 @ 09:11:45
URL: http://www.jeli81.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0