tandsingar som värker

I dag har vi haft min mamma och lillasyster och lilla Tim här på besök.
Va även ner till husläkaren med Mio för att kolla upp hans öron, men allt såg fint ut, han trodde att hans gnäll på nätterna va tänderna, han sa att det va ovanligt med barn i den här åldern att ha hela munnen full med tänder =)
Vi skulle testa med alvedon.

Bakade lite snabbt i morse me, slängde i hop chocklad muffins, dom blev helt ok tycker jag.


I morgon bär det av till märsta, barnen längtar!

Nu ska jag ta mig en protein drink och sen börja med maten tror jag.



ha en lovely torsdag


Kommentarer
Postat av: camilla.30 år & blivande 8 barnsmamma

Hej hej

Ingen bebis än..

Men det har börjat kännas väldigt underligt där nere,så jag vet inte vad som är på g..

Hoppas bara att den inte kommer imorgon då lill tjejen fyller 2 år..men man kan ju inte knipa direkt...hehe..



ha en jätte bra kväll

Mvh Camilla

2011-02-24 @ 19:29:10
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Petra

Va mysigt att ni ska träffas igen förstår att barnen ser framemot det. Inge små & stora för oss imorgon ska till Uppsala & fixa pass Kram kram

2011-02-25 @ 00:31:25
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0