tripp till märsta

 Ja i dag var vi hos fam.Norrström och fikade, jag och barnen, jätte trevligt, och barnen fann varann på en gång =)
Tusen tack Mirka för en trevlig dag och gott fika, det gör vi om snart;)

Innan vi åkte dit så stannade vi vid arlanda stad och kikade lite i butikerna där, och visst hittade jag några go bitar där till barnen och till mig, till mig blev det 3 par mamma leggings och massa strumpor.
Sen blev det byxa och body till Mio, och ett par byxor till Alva, blev även en baby filt till den lill*

Nu har vi presis ätit tacos och barnen har två kompisar här me så vi fick dela upp oss och göra så att Henrik och jag käkade först, sen fick barnen komma, JA vi behöver ett större köksbord;)
Men finns det hjärterum finns det stjärterum:-)


ändå fattas Alva på bilden ser jag nu,hihi






disco brallorna =)


Här står vi på köksbordet och manekängar



Nu ska jag pysa till ica, e sååå otroligt sugen på chocklad


Kommentarer
Postat av: Mirka Norrström

Så roligt att ni kom :-) Kramar

2011-02-25 @ 19:09:03
URL: http://minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma
Postat av: Anna

Låter som en toppen dag!



Kram från en 8-barns mamma

Postat av: Petra

Vilken kanon dag mysigt med nya bekantskapskretsar gillade Mios body är det Lindex? Kram

2011-02-26 @ 00:33:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Frugan

Vilka fräcka discobrallor :)



Tack så mycket hjärtat <3

Du är en av dom som inspirerar mig, så tack så mycket!

2011-02-26 @ 10:27:50
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0