trött mössor

Vi va till kyrkis i morse och lekte, alltid lika mysigt, sen efter det åkte vi med Petra hem och fikade och snackade skit, kul att se hur dom fått det nu i nya huset me=)
Tack för titten, det gör vi om snart ;)

Åkte hem lagom tills barnen slutat skolan och sen drog Rasmus hem till en kompis och Ida likaså, så det blidde bara jag småttingarna och Emil kvar hemma, Jag satte mig i soffan och myste med dom och dom slocknade direkt.


sötisarna!!!


I kväll e det fredagsmys för hela slanten såklart, mys och gos med karln och barnen och äta gott såklart;)




Nu e jag me i en till tävling =)
Hos goa Mirka

En perfekt tävling för dig som e gravid eller nyligen fött barn




Ett kit innehåller:
1 st Libero gosefilt i fleece
1 st Libero Baby Soft size 1
1 st Libero Baby Oil
1 st Libero Baby zink
1 st Libero Baby wash
1 st Libero Baby amningskupor
1 st Libero wipes
1 st necessär innehållande 3 samples på babyvård
3 st 50 kronors checkar (50 kronor rabatt vid köp av ett paket Libero blöjor)
1 st graviditetsbok



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad käck tävling, kanske skall kika in där med :-)

De är verkligen ursöta :-)

2011-02-04 @ 16:58:20
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja verkligen :-)

2011-02-04 @ 21:01:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Emelie (faster)

saknar er så himla mycket.. <3

2011-02-04 @ 22:00:10
Postat av: marina

åh så mysig bild=)ha en trevlig helg vännen!

2011-02-05 @ 18:44:47
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0