energisnålt

Nu har jag fått lite vila, sov mellan 15-18, riktigt skönt. Tror att sömn e det bästa för att bli frisk.

När jag klev upp så hade Henrik redan avklarat middagen och plockat undan och gjort jätte fint, thats my man <3
Han e verkligen min klippa i allt!

I kväll sover barnens kusin Elias här, Emil har sovit hos dom nu i två nätter, så nu ska dom sussa här, men dom verkar väldans trötta så sängen blir det nog snart för dom..

Jag fick en lite energi våg över mig tidigare och bakade två kladdkakor och en pepparkaks sockerkaka, så vi fikade med det nu i kväll, väldigt uppskattat fika hos barnen =)





Mio mummsar på han me







Nu tog energin slut igen så nu blir det soffhäng!

Natti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Krya på dig nu!



Kram kram!

2011-01-06 @ 14:44:30
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Tänk att ens Makes små saker kan göra så mycket för en :)



Ja sova är absolut den bästa medicinen när man är sjuk :)

Hoppas att du mår bättre idag.

Kram

2011-01-06 @ 17:27:45
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0