Godag onsdag

Goddagens
har fått sova rätt bra i natt tycker jag, jag gick och la mig i går när jag kom hem från jobbet, 22.00 sen vaknade Mio bara en gång vid 02 och åt välling sen somnade han om, så jag känner mig rätt pigg nu =)

Det e så skönt att skolan har börjat igen och barnen kliver till och med upp direkt när jag väcker dom på morronen, dom har saknat skolan, så nu börjar rutinerna ta sin plats igen, underbart!

Har i dag haft fika besök av Petra och lilla Tilda, så småttingarna fick leka lite.

Här e Tilda och Alva




Tänkte jag skulle börja kika runt lite på vår och sommar kläder snart, kan ju vara bra och dela upp det lite så det inte blir sååå mycket på en gång, blir en hel del kläder som behövs när man har 5, snart 6 barn =)
Har även kikat lite på kläder till bebisen, , vill gärna ha nått nytt med till BB, men det finns nästan inget i neutrala färger, antingen så e det blått eller rosa och rött, ja jag får väl leta vidare via nätet kanske.

Nu ropar tvätten på mig, den vill hängas tydligen..




Kommentarer
Postat av: Lilla H

JAg var på HM och de hade massor av fint i neutrala färger som vitt, beige och grönt till nyfödda. Minns att jag tänkte att jag önskat att de fanns när min dotter föddes.

2011-01-12 @ 19:37:26
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Jo men det finns väl massor i neutrala färger? Eller...Jag hade i alla fall massa med till BB :)

Fast det är ju 8½ månad sen förstås ;)

Kramar

2011-01-12 @ 21:47:46
URL: http://tess74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0