dag 1

första semester dagen i dag då, härligt!

Husety e fullt i dag som för det mesta;) Våra 6 barn och sen har vi 5 st extra barn här i dag, kompisar till barnen.
Fullt ös, men roligt.
Hittade nyss på ida med sina två kompisar i badrummet, och dom har gått lös på MIN smink väska, dom skulle leka tonåringar;)


Nu har jag ringt och bokat lokalen till min 30 års fest;) skoj skoj ska det bli, men det e inte först i september.
Och nu lär jag ringa till kyrkan me och boka in Caspers dop.

kram på er


Kommentarer
Postat av: Helen

Oj du måste ha ett enormt tålamod och lugn för att klara av 11 barn med ett leende.

Vad härligt med semester ...njuuuut.

Och ha riktigt sköna dagar.

Kram

2011-07-11 @ 16:46:37
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Kikar in!!!! Ha en trevlig kväll!!!! kram

2011-07-12 @ 20:00:15
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0