mycket nu=)

gomorron

Ser ut att bli en fin dag i dag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nått blir det nog=)
Har massor att se fram emot just nu, på lördag ska vi till parken jag ,Henrik och massa underbara vänner, vi har barnvakt här hemma=)
På måndag börjar Henrik sin semester, wihooo! Och jag har bestämt mig för att börja träna på Itrim igen,älskar deras gym, ska bli så kul att komma igång igen=)

Har bokat in mig i hytten med Mirka + 2 till på mammabloggkryssningen i slutet av augusti, den ser jag verkligen fram emot, bara massa mammor=)

Sen i september fyller jag 30, så då blir det fest!!!
Och innan dess ska vi klämma in ett dop för Casper me;)

Mycket att planera nu, men det kommer gå finemang!

puss på er


Kommentarer
Postat av: marina

Vad kul med kryssning!

2011-07-07 @ 13:55:01
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

parken lät mysigt :)

2011-07-07 @ 15:41:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0