Trevlig kväll

Ja i går kom familjen Olauson hit på lite kvälls fika, gubbar à drack öl och jag och P delade en eller två cider! Men när jag nattade kidsen så somnade jag och när jag vaknade till så hade jag åkt på migrän anfall! Tror jag hade feber me, tog två eze tabletter och somnade till slut om, men i dag mår jag toppen igen. Ska ha en date med min fina store syrra i dag, vi ska till gränbyC och kika lite, samt blir det en fika:) ska nog ringa lille syster me;) Sen e det massa ärenden att uträtta i staden, sen hem och laga mat och sedan vidare med Goa Thessan för en GIRLS Kväll Puss på Er

Kommentarer
Postat av: Trollmorsan, Mamma till 8 Troll

Kul med tjejkväll! Ha det riktigt underbart!



Kramar till dig och din familj!

2011-07-20 @ 14:42:31
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0