ont

huva i dag kan jag knappt röra mig, har så ont (tror detta är en påminnelse om att det e det sista barnet för oss)

Vi va i allafall till kyrkis i morse.

Kanske inte det mest ultimata för mig just nu, men jag har hela huset full av barn just nu, mina 5 pluss 4 extra barn, så det e lite rörigt här hemma just nu, jag har presis serverat alla mellis, och nu sover Mio en stund. Så jag får ta mig en liten paus framför dator med lite mellis jag me=)

I morgon kanske det blir en tripp till stan, skulle behöva handla lite mat, men vi får se.
Det känns bättre när jag hittar på nått hela tiden, då känner man inte av tröttheten lika mycket.

Nu ska jag ta och gå och göra mig en latte tror jag.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Gott med latte. Hoppas du fick vila efter alla barns mellis! Hoppas du haft en fin dag! Kram

2011-03-23 @ 19:28:36
Postat av: Barnens Hjältar

Ja jag var lite trött idag med men HB:t var ganska lågt så jag gissar att det är därför. Jag brukar somna vid 11-tiden på soffan och sova till 13 men det gick inte idag för det var mvC då och sen skulle ungarna hämtas. Lilleman var på VC för allergiprover med. Han är pollenaallergiker vad vi kan se

2011-03-23 @ 20:19:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter jobbigt, både tröttheten och att ha ont, du måste ta hand om dig!

Kramar

2011-03-23 @ 22:16:56
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Frugan

Men gumman, jag lider med dig. Hur ligger ditt blodtryck?

Blir orolig för dig.



Jag blev mega missnöjd med klippningen :(

2011-03-24 @ 09:15:11
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0