tröttsam helg

Ja då var det måndag igen, men rätt skönt tycker jag ändå, veckorna går så fort och det gör verkligen ingenting just nu tycker jag=)

Helgen har varit jobbig för mig, har inte varit riktigt på topp alls, super trött och allmänt grinig, men det har inte blivit mycket sömn heller, då lill prinsen har haft feber och förkylning, vi trodde att det var dags för öronen me, så jag va in till öron näsa hals i går, men det va ingen inflammation, endast lite vätska bakom triúmmhinnorna, så vi skulle köra med ipren och nässpray, och faktiskt så sov han bättre i natt.

I dag kommer mina systrar och vår mamma på besök, så jag har bakat en sommrig bärpaj, med recept från Mirka.

Henrik va så gullig i går när jag och Mio va i väg till sjukan, när vi kom hem hade han städat hela huset och bakat bullar!!! Så skönt att bara komma hem och njuta av att bara vara.

Nu sk jag ta mig dagens första kopp kaffe.

hej hopp


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Skönt att bli lite bortskämd på det sättet. Hoppas det släpper med spray nu, jobbigt med öronen.

Ha en fin start på veckan!

2011-03-14 @ 14:07:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Trollmorsan

Hoppas att du piggar på dig! Hoppas din start på veckan blir toppen!



Kram en 8-barns mamma

2011-03-14 @ 16:11:26
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0